vrijdag 1 april 2016

NYX Liquid Suède Lipstick Review & Swatches

Hey

Ik heb opnieuw een kleine review voor jullie. Ditmaal van de NYX Liquid Suède Lipsticks. Ik heb er maar 2 die ik kan reviewen, maar oorspronkelijk kocht ik er 3. Eentje ervan heb ik weggegeven omdat het een kleur was die ik persoonlijk niet veel zou dragen, omdat hij redelijk donker was, nl. 'Vintage'. 

Dus heb ik nog 'Sandstorm' en 'Kitten Heels' om aan jullie te tonen.




















'Sandstorm' is een mooie, donkere nude kleur. Met een bruin/grijze ondertoon. Deze kleuren worden tegenwoordig redelijk veel gedragen omdat ze een 90'ies vibe hebben. Donkerder dan de typische nudekleuren.

En dan is er nog 'Kitten Heels'. Deze is een mooie bloedrode lippenstift. Deze is ideaal voor de dagen dat het wat feller mag zijn. Iets wat ik tegenwoordig graag draag. 























De textuur van deze liquid lipsticks zijn mousse-achtig. En drogen volledig mat. Ze blijven de ganse dag zitten en voelen zeer comfortabel op de lippen. Alsof je niets op hebt. Ik raad wel een lipliner aan alvorens de liquid lipstick aan te brengen. Deze kostte op de beurs €7,90/st. 

Op de Douglas website zijn deze ook te verkrijgen. Maar net zoals bij het Contour & Highlight palet, zijn die ook een stuk duurder.

Hebben jullie er al kunnen uittesten? En wat vonden jullie ervan?



-Cheyenne-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten