woensdag 23 december 2015

Zoeva Pink Elements Classic Brushes & Metal Eyeshadow Palette

Hey,

Onlangs was er de uitverkoop van de Beautyqueen in Gent. Wie een beetje wegwijs is in Gent weet dat de Beautyqueen een schoonheidsinstituut was waar ze verschillende merken verkochten. Deze ging echter de deuren sluiten, vandaar de uitverkoop. Ze verkochten o.a. Zoeva, The Balm, OPI, Bumble & Bumble, ... Zodus ging ik vrijdagvoormiddag richting het centrum en kon ik enkele artikelen bemachtigen. 

Namelijk een Zoeva kwastenset en een oogschaduwpalet.

Hier dus wat meer info over...



















Deze Pink Elements Classic set bevat 8 makeup kwasten, ze bestaan uit Synthetisch Taklon haar waardoor ze superzacht aanvoelen. Ze zijn perfect voor je dagelijkse makeuproutine doordat deze set 8 musthave kwasten bevat. De eyelinerkwast is zeer fijn voor de perfecte applicatie van eyeliner. Ze zijn een zeer grote aanrader voor iemand die niet goed weet wat eerst te kopen aangezien dit een veelzjdige set is. Ze hebben een felroze kleur met een metaalgrijs handvat. De originele prijs was 68,50 euro maar door de uitverkoop was er 50% korting.























Het volgende wat ik kocht was dit oogschaduwpalette. Dit bevat enkel shimmery oogschaduwkleuren. De eerste 5 kleuren zijn allemaal warm getinte kleuren en de laatste 5 zijn allemaal koele kleuren. Dit palette is ook ideaal voor elke oogkleur aangezien de kleuren vrij uiteenlopend zijn. Ik persoonlijk zie enorm graag het Alloy, Warm Silver, Rusty Steel, Onyx. De kleuren zijn goed gegimenteerd en brengen zeer gemakkelijk aan. Ook in combinatie met een nat gesprayde kwast brengen ze zeer goed aan. De oorspronkelijke prijs hiervan was 18,90 euro en net zoals de kwasten met 50% korting.

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoopjes en kijk ernaar uit om ze te gebruiken in een video. 

Hebben jullie verzoeken met dit oogschaduwpalette? Laat ze zeker achter :)

--Cheyenne--

Geen opmerkingen:

Een reactie posten