zondag 13 december 2015

Coastal Scents 'Black Friday Sale' #2 Swatches & Review

Hey,

Ik ben een hele tijd afwezig geweest omdat ik stage liep voor school in een kapsalon. Maar dat is niet waarover deze post gaat. Zoals iedereen wel weet was er op 27 november Black Friday, en net als vorig jaar maakte ik daar gebruik van om een klein beetje te make-up shoppen. Namelijk bij Coastal Scents. Ze hadden een sale van 55% korting op alle paletten, bepaalde make-up kwasten en hun hot pots. Zodus bestelde ik van alles een beetje. 

Ik keek al lang uit naar het Revealed 2 Palette, deze bevat allemaal roze getinte oogschaduwen en is een van de gekendste dupes voor het Naked 3 palette van Urban Decay voor minder dan de helft van de prijs. Dit palette heeft 20 oogschaduwen, zowel matte als shimmery kleuren. 

















De verpakking is fijn en bestaat uit hard karton, niet super speciaal maar oogt toch netjes waarop vermeld staat : Revealed 2. Dit palette sluit door middel van een magneetje. 

























Bij het openmaken van het palette zijn dit de kleuren die je krijgt. Zoals je kan zien varieert het van shimmery tot matte kleuren. De kleuren gaan van licht naar donker voor dag - en avondmake-up en hebben verschillende ondertonen voor zowel koele als warme ooglooks. 

























De bovenste rij bevat de lichte, zachte dagelijkse kleuren. Zowel koele als warme kleuren, goed voor iedere oogkleur. De kleuren zijn tot mijn grote verbazing allemaal enorm gepigmenteerd. Met uitzondering van de 4de kleur. Die was een klein beetje poederig. Maar de rest is super zacht, en de shimmery kleuren komen nog mooier uit i.c.m. een natte oogschaduwkwast. Zelf de matte kleuren zijn goed gepigmenteerd. 























De onderste rij bevat de donkere kleuren die perfect zijn voor een avondmake-up of wanneer je dat extraatje wilt. Ook hier zijn alle kleuren weer enorm mooi en brengen super gemakkelijk aan. Ook hier een kleine uitzondering en dat is de 3de laatste kleur. 



























Alle kwasten zijn ook van zeer goede kwaliteit en heel belangrijk is dat ze zacht aanvoelen op de huid. Er zijn zowel kwasten van natuurlijk haar als synthetisch haar. 

En dan last but not least, nog 3 hot pots. Dat zijn de individuele oogschaduwen, op die manier kan je zelf je oogschaduwpalette samenstellen.  Ik bestelde jammer genoeg alweer een kleur dat ik blijkbaar al had. Maar het was nog geen 0,98$ dus helemaal niet erg. 



















Ook deze hebben weer fantastische pigmentatie. Ook weer de rozige tinten. Vorig jaar kocht ik redelijk wat warme tinten en dit jaar wou ik eerder roze en koele tinten.


Ik ben zeer tevreden met de bestelling die ik plaatste, en alles is van uitstekende kwaliteit. De pigmentatie is super goed net als de kwasten die super zacht zijn en ik weet uit ervaring dat deze zo goed als geen haren verliezen. 

Alle producten zullen onderaan gelinked worden zodat jullie alles terugvinden. En abonneer jullie op de nieuwsbrief van Coastal Scents om op de hoogte te blijven van hun kortingen. Ze zijn zeker de moeite waard.




--Cheyenne--

Geen opmerkingen:

Een reactie posten