maandag 4 januari 2016

New Year ; Page 1 off 366 | 2016

'Today, the first blank page of a 366 page book. Write a good one.'

 Hey ladies en gents,

Het nieuwe jaar is ondertussen al ingezet, en ik hoop dat jullie een fantastisch oud naar nieuw hadden. Zoals elk nieuwjaar brengt ook dit nieuwe jaar weer goede voornemens met zich mee. 

Ik ben niet zozeer voor de "New Year, New Me" maar eerder voor "New Year, Improved Me". 

























Iets wat ik mezelf voorgenomen heb is om met een positieve ingesteldheid het jaar te beginnen. Om de negatieve gedachten los te laten en enkel nog het positieve te zien. 'Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd' zal in mijn achterhoofd zitten en proberen om anderen te inspireren en hen een reden te geven om te lachen.

Dit jaar wil ik me ook focussen op mijn Blog en Youtube-kanaal. Ik ga proberen meer content uit te brengen en mijn passie voor de beautycommunitie  met jullie te delen. Tenslotte is dit waarom ik mijn beautykanaal gestart ben. 

Iets wat ik een klein beetje verwaarloosd heb de laatste tijd. 

En net zoals een zeer groot deel van de mensen proberen om terug te sporten.. Niet zozeer om af te vallen maar om me goed te voelen. 

Wat zijn jullie voornemens? Ik hoop dat jullie nog een prettige dag hebben :) en tot de volgende blogpost.

--Cheyenne--

Geen opmerkingen:

Een reactie posten