zondag 15 november 2015

NYC Liquid Eyeliner ; Review & Swatch

Hey,

Het is al even geleden en om het een beetje goed te maken heb ik een review van de NYC Liquid Liner. Ik zag deze al vele malen passeren op Youtube en deze werd zelf vergeleken met High End eyeliners. Mijn gewoonlijke vloeibare eyeliner was die van Catrice, maar ik ondervond dat na het aanbrengen mijn wimpers steeds bedekt waren met eyeliner waardoor mijn mascara erna niet zo mooi en verzorgd was en ik eerder 3 wimpers had ipv volle wimpers.

Dus ging ik mijn gewone gangetje in het Kruidvat en passeerde het NYC standje. Dus besloot ik de eyeliner eens te bekijken. Voor maar €2,69 nam ik hem mee naar huis.






















De verpakking is gewoon zwart met zilveren opdruk waarop vermeld staat 'Liquid Eyeliner'. 





















De tip van de eyeliner is zeer dun, waardoor je zowel fijne als dikke eyeliner kan aanbrengen.
Iets wat zeer gemakkelijk is in gebruik vooral wanneer je net begint met make-up of eyeliner te dragen.





















Een klein detail waarop ik vergeten letten ben bij mijn aankoop was de kleur. Het is een zwarte eyeliner zoals ik wou, MAAR het heeft een parelmoer effect. Waardoor het eerder een glanzende eyeliner is ipv matte. Zoals ik ze het liefst heb. De naam is 888 Pearlized Black. 












Ik vind de eyeliner op zich zeer aangenaam, net als het kwastje en het handvat. Zoals je kan zien kan je er een redelijk scherpe wing mee maken. Maar ik zal deze versie niet opnieuw kopen omdat ik veel liever de matte eyeliner uitprobeer. However is dit een zeer goed product en voor dit geld is het een budgettoppertje.

Enige opmerking is dat je dus zeer goed moet letten op de naam en finish. 

Welke drogisterij eyeliners vinden jullie aangenaam?

--Cheyenne--


Geen opmerkingen:

Een reactie posten