dinsdag 10 november 2015

GRWM ; Lunch Date With Boyfriend | CheyenneA

Hallootjes,

Vandaag heb ik een filmpje voor jullie waarin ik me klaarmaak voor lunch met mijn vriendje. Zelfs al ben ik 7 jaar samen met mijn vriend, toch vind ik het leuk om me nog op te tutten. Maar aangezien het enkel om een casual lunchdate ging, hoefde het niet te opvallend te zijn.

Ik gebruikte lichte kleuren die je alle dagen kan dragen. Hopelijk hebben jullie er iets aan :)





De producten staan zoals gewoonlijk onderaan de video, alvast bedankt om te kijken en tot de volgende post.


Producten die gebruikt werden:

Peggy Sage Face primer
Wet'n Wild Ultimate Match Foundation
Catrice Matte Powder
ELF Contour Palette
Sammydress Blush Palette

Elf Lift Eyebrow Pencil
Coastal Scents Light Taupe
Coastal Scents Harvest Brown
Essence Eye Sorbet
Catrice Liquid Liner
Catrice Glamour Doll Mascara

Essence Honey Berry
Wet'n Wild Mauve Outta Here Lipstick


--Cheyenne--

Geen opmerkingen:

Een reactie posten