dinsdag 17 november 2015

Feestelijke Make-up | 2015 | CheyenneA

Hey dames,

Halloween is nu al een tijdje voorbij, en dat wil volgens mij zeggen dat we de feestdagen mogen verwelkomen. Ik kijk hier enorm naar uit want ook al vier ik Kerst niet echt, toch vind ik dit een zeer gezellige periode. De grote make-up merken komen uit met Holiday Collections, de Kerstverlichting in het stad, de Kerstmarktjes, ...

En voor degene die in Amerika wonen is er ook nog Thanksgiving enzo...

Daarom heb ik mijn eerste Holiday Inspired make-uplook al gefilmd. Ik hield de ogen redelijk neutral met een tikkeltje glitter. De lippen mochten dan ook weer wat feller zijn. Daarom koos ik voor een berry colored lipstick.

Ik hoop dat jullie ervan genieten en laat zeker suggesties achter indien jullie die hebben.



Producten die gebruikt werden:

Peggy Sage Face primer
Wet'n Wild Ultimate Match Foundation
Catrice Matte Powder
ELF Contour Palette
Sammydress Blush Palette

Elf Lift Eyebrow Pencil
Coastal Scents Light Taupe
Coastal Scents Harvest Brown
Essence Eye Sorbet
Catrice Liquid Liner
Catrice Glamour Doll Mascara

Essence Honey Berry
Wet'n Wild Mauve Outta Here Lipstick

--Cheyenne--


Geen opmerkingen:

Een reactie posten