maandag 26 oktober 2015

E.L.F. Instant Lift Brow Pencil ; Review & Swatch

Hey,

Ik heb vandaag een nieuwe review voor jullie. Ditmaal over de Instant Lift Brown Pencil. Ik koos de kleur Taupe, voor lichtblond tot blond haar aangezien mijn haar gekleurd is. 




















Het handige aan dit wenkbrauwpotlood is dat het een draaisysteem heeft. Op die manier hoef je het dus niet te scherpen, ook is er aan de andere kant een spoolie (mascara) kwast. Zo kan je de wenkbrauwen doorkammen en in vorm brengen.





















De formule van het potlood is zeer 'wax-achtig' en dus zeer gemakkelijk om aan te brengen. Je hoeft niet veel druk te zetten op het potlood om kleur aan te brengen. Indien je graag een lichte applicatie wilt ga je lichtjes over de wenkbrauwen en een iets voller effect is ook perfect mogelijk.





Het wenkbrauwpotlood is verkrijgbaar in 3 kleuren nl. Taupe: voor lichtblond en blond haar, Neutral Brown voor licht tot middenbruin haar en Deep brown voor donkerbruin tot zwart haar.

Het is te verkrijgen op de website van Eyes Lips Face voor €3,00. 

















Ik gebruikte altijd de wenkbrauwpotloden van Essence, maar die waren in vergelijking met deze van ELF, zeer hard en je moest redelijk wat druk zetten op het potlood om kleur aan te brengen. 

Dus ik ga deze zeker opnieuw aankopen wanneer hij op is want voor €3,00 ben ik zeer zeer tevreden.


--Cheyenne-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten