donderdag 19 november 2015

Rimmel Moisture Renew & Lasting Finish Lipstick ; Review & Swatch


Hey iedereen,


Ik ben stilletjes aan meer en meer lipsticks aan het verzamelen. En ik wil deze graag reviewen voor jullie. Gesorteerd per merk. Ik toonde jullie al mijn lipsticks van Catrice en vandaag is het de beurt aan Rimmel.

Ik heb 2 soorten die aan bod komen. Namelijk de Moisture Renew lipsticks en de Lasting Finish lipsticks.






















De eerste 4 zijn de Moisture Renew Lipsticks. Deze hebben een paarse tube en de lipstick zelf heeft een glanzende finish. Waardoor ze de lippen niet gaan uitdrogen zoals de naam al aangeeft.




















Ik heb ze in 4 kleuren namelijk - 400 Berry Queen- 410 Fleurtatious - 700 Nude Delight - 830 Crystal Mauve. De laatste is mijn minst favoriete van allemaal. Omdat deze een parelmoerige afwerking heeft in dit niet tussen mijn favorieten zit.  Deze zijn te koop voor €10,99, tenzij je een koopje kunt doen in de Action.





























Alle lipsticks zijn zeer aangenaam op de lippen. Maar de lipstick op zich blijft wel geen urenlang zitten. Doordat deze een glanzende finish heeft glijdt het er gemakkelijk af. In tegenstelling tot een matte lippenstift. De kleuren die ik heb zijn ideaal voor de feestdagen wanneer het iets feller mag zijn.

De kleuren zijn zeer gepigmenteerd en daarom een uitstekende product om in je collectie te hebben.

Deze 2 zijn van de Lasting Finish collectie en zijn - 077 Asia - 085 Royalty. Deze zijn te koop voor €9,99. 















Deze hebben een iets minder glanzende finish waardoor zoals beweerd wordt, deze iets langer blijven zitten. Vooral wanneer je gebruik maakt van een lipliner. De kleuren zijn redelijk warm en ideaal voor de Herfst. Ook zeer gepigmenteerd zoals ik reeds zei.

En ook al heb ik er minder van de onderstaande lippenstiften, toch verkies ik deze boven de eerste omdat ze langer blijven zitten. Ik raad wel aan om af en toe opnieuw aan te brengen en eventueel een lippenbalsem te gebruiken.

Welke Rimmel Lippenstift is jouw favoriet?

--Cheyenne-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten