woensdag 7 oktober 2015

NYX Cosmetics Coming In Spring 2016

Dag Ladies,

Ik ga zoals elke jaar naar de Estetikabeurs, en een van de exposanten waren de mensen van NYX. Je leest het goed, je kon er helaas niks kopen omdat dit enkel was om het merk een beetje te introduceren aan de mensen MAAR, niet getreurd. Ik heb goed nieuws voor de Budgetlovers. NYX komt namelijk in de Lente naar BelgiĆ« met een winkel & webshop. 

De locatie konden de meisjes nog niet zeggen omdat deze 'top secret' was maar dat kom je in maart of april hopelijk snel te weten.




























Ik heb mijn gegevens achtergelaten en ze zouden de catalogus opsturen wanneer deze uit was. Ik was wel een klein beetje teleurgesteld omdat ik al met een lijstje in de hand richting Brussel vertrokken was en niks heb kunnen meenemen maar voorlopig zal het nog te bestellen zijn vanuit Amerika of Nederland. 





















































Dus wil je op de hoogte blijven, volg dan zeker NYX Cosmetics op Instagram. Misschien dat we dan wel een sneek peek te zien krijgen van de winkel of webshop.

--Cheyenne--

Geen opmerkingen:

Een reactie posten