maandag 5 oktober 2015

I Love Fall / Fall Favorites TAG | BeautyByCheyenne

Dag dames,

ik heb de I Love Fall en Fall Favorites TAG gedaan, dit zijn oorspronkelijk 2 verschillende TAGs maar omdat sommige vragen in BelgiĆ« niet van toepassing zijn kon ik de vragen niet allemaal beantwoorden vandaar de combinatie van de 2. Ze hebben wel beide met de Herfst te maken. Dus ik dacht dat dit wel leuk zou zijn. 

De Fall Favorites TAG werd 'uitgevonden' door Jaclyn Hill, een van Youtube's grootste Beautyguru's. En de I Love Fall TAG deed vorig jaar al de ronde dus ik heb even moeten wachten om dit te kunnen filmen voor jullie. 



Ik hoop dat jullie er iets uit geleerd hebben, en laat me zeker weten wat jullie musthaves of favorieten zijn. Alle productdetails staan onderaan de video op Youtube.

--Cheyenne--

Geen opmerkingen:

Een reactie posten