vrijdag 23 oktober 2015

Favoriete Make-Up Kwasten | BeautyByCheyenne

Hey Beauties,

Ik krijg geregeld de vraag waar ik mijn make-up kwasten koop, en omdat ik het type persoon ben die vele webshops afgaat opzoek naar diverse kwasten vind ik goede deals en dupes. Ik heb me dan ook moeten inhouden bij het filmen van deze video omdat ik het wou beperken tot mijn Top 10. 

Vele kwasten kocht ik recentelijk bij Aliexpres. En dan heb ik het voornamelijk over mijn Real Technique dupes. Ik heb een blogpost waarbij ik het heb over mijn Sedona Kwasten, deze zijn identiek hetzelfde maar een pak goedkoper. Ze zijn ook in verschillende sets te verkrijgen.

Dus ben je benieuwd naar de kwasten, kijk dan zeker naar onderstaande video waarin ik ze toon. De link naar de kwasten kan je onderaan de video terugvinden.



 -Grote Platte Oogschaduwkwast 

- Kleine Platte Oogschaduwkwast 

- Duo Fibre Kwast 

- Poeder Kwast

- Schuine eyeliner kwasten set:

- Foundation Kwast

Blendingkwast Coastal Scents

Gebogen Eyeliner Kwast

Blending Kwast RT

Small Tapered Brush


Klein maar leuk weetje, alle kwasten kosten nog geen €10. Behalve de Duo Fibre kwast. Daarvan weet ik de exacte prijs niet meer.

Hopelijk vonden jullie dit nuttig.

Tot de volgende blogpost :)

--Cheyenne--

Geen opmerkingen:

Een reactie posten