vrijdag 15 januari 2016

L'oreal Sublimist Anti Vermoeidheid Dagverzorging



Hello Beauties,

Ik heb weer een review voor jullie van de L'oreal Sublimist Anti Vermoeidheid Dagverzorging. Dit is wat ik erover kon vinden op de website van L'oreal:


De eerste dagelijkse corrigerende anti-vermoeidheid dagverzorging van Sublimist wist onmiddellijk tekenen van vermoeidheid uit (donkere kringen, een doffe huid, vlekjes) en verbetert langdurig de huidkwaliteit.
Dus ik liep in de Action en aangezien mijn dagcreme bijna op is dacht ik deze eens te proberen. Ik heb al redelijk vaak gezegd dat ik donkere kringen heb wat een vermoeide indruk geeft. Zelfs al slaap ik 10 uur, toch is dit iets wat ik niet weg krijg. Dus dacht ik het eens te proberen op deze manier. 





Zoals jullie kunnen zien als jullie zeer goed kijken zitten er zeer kleine bolletjes in de creme. Dit zijn pigmentbolletjes. Van zodra je de crème opensmeert gaan deze kapot en veranderen ze in een soort getinte dagcrème. 








Vandaar dat deze crème zorgt voor een egaal en anti-vermoeidheid effect. Wanneer de huid een kleurtje heeft zie je er sowieso al minder vermoeid uit. En aangezien het nog eens de extra werking heeft van dagcrème waardoor de huid gehydrateert en gevoed wordt is dit voor vele mensen een pluspunt.





Deze verzorging heeft ook een licht dewy effect. Maar dit blijft niet de ganse dag. Bij mij is het de bedoeling dit product te gebruiken als dagcrème en m'n make-up erover aan te brengen. Er zijn echter veel vrouwen die hierbij gebaat zullen zijn want dit bespaart de moeite van zowel dagcrème als foundation. M.a.w. is dit een soort van getinte dagcrème.
Deze kocht ik voor €3,39 in de Action maar in het Kruidvat wordt hij ook verkocht voor €11,99. Vandaar dat het wel eens de moeite loont om naar je lokale Action te gaan.

--Cheyenne--

Geen opmerkingen:

Een reactie posten