maandag 11 januari 2016

MAC Cosmetics Goodies : Review & Swatches

Hey lieverds,

indien jullie me volgen op Instagram hebben jullie het misschien al gezien, maar ik kreeg van mijn vriend een cadeaubon van MAC. Dus vorige week bracht ik een bezoekje aan de MAC Store Gent. 

Ik had ervoor al eens gekeken naar wat er allemaal was op de website...

Dus ging ik met mijn verlanglijstje richting het centrum.


Eerst en vooral wou ik een foundation, die niet te dekkend was en lightweight was. Een die fris op de huid aanvoeld en natuurlijk lijkt. Dus vandaar de keuze om deze Waterweight Foundation te kiezen. Ikzelf heb een droge huid en op de beschrijving stond er dat deze hydraterend is dus die keuze was snel gemaakt.
























Alsook komt de Foundation met een zeer handig pipetje. Zodat je zeer precieze hoeveelheden kan nemen. Op die manier heb je geen verspilling. (Kleur: NC25)





















De Foundation is zeer waterig, maar niet op het punt dat het meteen uitloopt. Ze geeft ook een zeer zachte, lichte en natuurlijke dekking. Deze dekt iets meer dan de MAC Face & Body Foundation. Deze Foundation wordt verkocht voor €34,50.




















De volgende aankoop was de Satin Lipstick in de kleur FAUX. De ideale mauve kleur voor een lichte huidskleur. Mensen met een donkerdere huid zouden deze kleur ook nog kunnen dragen maar dan ziet het er misschien iets nuder uit. Deze lipstick is zeer zacht en creamy en brengt gemakkelijk aan op de lippen. Dit is zonder lippenpotlood aangebracht zodat jullie een goed idee hebben van de echte kleur.

Deze is te koop voor €19,50.


Natuurlijk kon ik de MAC Store niet verlaten zonder een van de meest gekende lippencils namelijk Soar en Subculture. Deze zijn €15,50 per stuk en dienen om de lippen mooi te omlijnen alsvorens lipstick aan te brengen. Eerst wou ik VelvetTeddy maar die was iets te bruin dus koos ik voor Subculture. Subculture is een mooie nudekleurig potlood en Soar is een redelijk uitgesproken donkermauve kleur.

Deze zijn wel niet zo hydraterend maar houd er rekening mee dat ik zeer droge lippen heb, en deze lippencils hebben dat een beetje benadrukt.  
























Als laatste had ik de Fluidline Eye-Liner Gel op het oog. Omdat ik deze vaak zie passeren op Youtube.. vandaar mijn interesse om deze uit te proberen. Het is zoals de naam zegt een gelliner. Kan eventueel gebruikt worden als basis voor een smokey eye of om gewoon je dagelijkse eyeliner mee te doen. En ze kan ook gebruikt worden op de waterlijn. Multipurpose dus :) Deze kostte €18,50.




















Hebben jullie MAC Essentials die ik zeker eens moet uitproberen? Of waar jullie niet zonder kunnen?

--Cheyenne--

Geen opmerkingen:

Een reactie posten