maandag 25 januari 2016

Blush & Contour Palette Golden Sugar : Swatches



Hello sweeties,

Vandaag heb ik voornamelijk een swatch post voor jullie. Deze morgen kreeg ik na een tijdje wachten eindelijk mijn bestelling binnen van Makeup Revolution. Ik bestelde er het Blush & Contour palette in Golden Sugar en het Iconic 3 oogschaduwpalet. Het was een merk waar ik al een tijdje iets van wou bestellen omdat het er veelbelovend uitziet en ook goedkoop is. Ideaal voor mijn Beauties on a budget. 

Ik heb deze paletten nog niet kunnen gebruiken maar ik heb wel al een eerste indruk.. (iconic 3 swatches in een andere post)

















(Beide foto's werden genomen in daglicht, op die manier zien jullie de ware kleuren.)

Eerst en vooral wil ik het hebben over de verpakking, deze paletten komen in een mooi zwart, kwalitatief ogende verpakking. Het bevat een grote spiegel wat ik persoonlijk een groot pluspunt vind. Vooral omdat het handig is bij het reizen, als je on - the go bent. De kleuren zijn een mix van koele roze tinten en warme goude tinten, zeer veelzijdig dus. Ik geloof dat de kleuren ook gebruikt kunnen worden met een bevochtigde kwast, om nog gepigmenteerder over te komen.

















De eerste foto zijn voornamelijk highlighter kleuren van de bovenste rij, tenzij je een redelijk lichte huid hebt. De tweede foto bevat de onderste kleuren en zijn iets donkerder.. ideaal voor mensen met een iets getaande huid of wanneer je graag een 'bronzey look' wilt .

Mijn eerste indruk zijn dat de kleuren zeer mooi zijn en er universeel uitzien. De kleuren hebben echter niet allemaal dezelfde consistentie... De eerste kleur vind ik het meest tegenvallen van het hele palet omdat deze redelijk 'glitterig' is ipv een mooie glans te geven. De andere kleuren vallen goed mee... De iets warmere kleuren hebben wel een betere pigmentatie dan de iets koelere kleuren.. Maar ik denk dat wanneer je een beetje experimenteert met de kleurtjes, je een mooi resultaat kunt bekomen... Onder andere door kleurtjes te mengen, bevochtigde kwasten te gebruiken, verschillende soorten kwasten, etc...

Dit palet is zowel te koop op 

MakeupMusthaves :
http://www.makeupmusthaves.nl/makeup-revolution-ultra-blush-contour-palette-gold.html

Makeup Revolution:
http://www.makeuprevolutionstore.com/face/blusher/ultra-blush-and-contour-palette-golden-sugar.html

En wanneer je in Februari besteld op Makeup Revolution kan je de code 'Revolution20' gebruiken om 20% korting te krijgen :)

In ieder geval ben ik zeer benieuwd hoe dit product eruit ziet eenmaal aangebracht... 


--Cheyenne--

2 opmerkingen:

  1. Ik heb dit palet ook gekocht super mooi! Heb je soms een emailadress waarmee ik je kan contacteren? x Sara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Sara, je kan me steeds een berichtje sturen via Youtube :)

      Verwijderen