vrijdag 11 september 2015

NIVEA Aqua Effect Make-Up Basis | Review

Hey dames,

Vandaag heb ik een kleine review voor jullie van de Nivea Aqua Effect Make-Up Basis. Ik kocht deze onlangs bij de Action voor €2,99. Spotgoedkoop voor een dagcrème natuurlijk. Wat me in de eerste plaats aantrok tot deze dagcrème was het woord "make-up basis".  Er wordt beweerd dat deze dagcrème de applicatie van make-up vergemakkelijkt. Doordat er silicone zit in deze crème gaat de huid mooi geëgaliseerd worden en verdwijnen poriën. 

Met andere woorden een soort van dagcrème en primer in 1.
De textuur is een soort van gel dat zeer verkoelend werkt op de huid. Ook voelt mijn huid zeer zacht na het aanbrengen en ze liegen niet wanneer ze zeggen dat deze crème zeer snel in de huid trekt. Want iedereen weet hoe vervelend het is wanneer je 's ochtends moet wachten totdat je crème ingetrokken is en wanneer je te vroeg bent met je make-up applicatie, je kleine korreltjes op je wang zitten hebt. 





























De verpakking is zoals we gewend zijn van Nivea, vrij simpel maar 'clean'. Want daar betaal je natuurlijk ook voor. Deze hydaterend dagcrème kan je ook vinden voor de gevoelige huidjes. Ikzelf heb deze voor een normale tot gemengde huid. 

Mijn conclussie is dus dat deze dagcrème zeker een aanrader is voor degene die 's ochtends geen tientallen minuten hebben voor ze hun make-up aanbrengen, en ook als je van een goede deal houdt door deze 2in1 te kopen. 

Iemand ervaring met deze dagcrème, en wat vinden jullie ervan? Welke dagcrème gebruiken jullie? 

--Cheyenne--



Geen opmerkingen:

Een reactie posten